Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайська, Любов Григорівна-
dc.contributor.authorЯнко, Наталія Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-02-10T08:18:20Z-
dc.date.available2020-02-10T08:18:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРайська Л. Г., Янко Н. О. Компетентнісний підхід до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи // Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський університет імені Івана Огієнка; Ін-т педагогіки НАПН України. - Кам’янець-Подільський, 2018. – Вип. 24 (1-2018). – Ч.2 – С. 354-359en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/583-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність компетентнісного підходу до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи. Розглядаються критерії розмежування власне порівнянь, порівняльних зворотів і неповних підрядних порівняльних речень, їх функції в мовленні. Аналізуються складні питання пунктуації в порівняльних структурах.en_US
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. працьen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectсинтаксична компетентністьen_US
dc.subjectпорівняльна конструкціяen_US
dc.subjectкритерії розмежуванняen_US
dc.titleКомпетентнісний підхід до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.