Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017
Назва: | Здатність жити, навчатись і діяти : до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов |
Автори: | Попсуй, Анатолій Васильович |
Ключові слова: | іноземна мова дефініція міжкультурний підхід соціокультурний підхід крос-культура навчальні заклади |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Іноземні мови в навчальних закладах |
Бібліографічний опис: | Попсуй А. В. Здатність жити, навчатись і діяти : до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов. Іноземні мови в навчальних закладах. 2008. № 1. С. 30-35. Іноземні мови : методологія та пріоритети. |
Короткий огляд (реферат): | Зміни в геополітичній ситуації які мали місце у світовому суспільстві наприкінці ХХ та на початку ХХІ століття, спричинили пожвавлення міжнародних стосунків і зближення країн. Це викликало потребу у фахівцях, які володіють іноземними мовами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6017 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Здатність жити, навчатись і діяти до питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системі навчання іноземних мов.pdf | 8.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.