Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-10-23T08:55:00Z-
dc.date.available2020-10-23T08:55:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБілоус О.В. Оцінка особливостей розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у процесі педагогічної практики. Актуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії : теорія і практика : зб. наук. праць за матеріалами ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 16 - 17 березня 2016 р., Вінниця. Вінниця : ТОВ „Нілан-ЛТД”, 2016. Вип. 2. С. 40 - 44.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6024-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості самодіагностування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у ході педагогічної практики. Відзначено складові психолого-педагогічної компетентності на прикладі реалізації гностичної та комунікативної педагогічних функцій.en_US
dc.publisherАктуальні питання підготовки майбутнього вчителя хімії : теорія і практикаen_US
dc.subjectпедагогічна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.subjectпсихологічна самодіагностикаen_US
dc.subjectгностична функція педагогічної діяльностіen_US
dc.subjectкомунікативна функція педагогічної діяльностіen_US
dc.subjectсамоспостереженняen_US
dc.titleОцінка особливостей розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії у процесі педагогічної практикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білоус О. В. Оцінка особливостей розвитку_2016-40-44.pdf188.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.