Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6026
Назва: | Організація взаємодії в малих групах як чинник формування індивідуального стилю учіння майбутніх учителів природничих дисциплін |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | майбутні учителі природничих дисциплін індивідуальний стиль учіння взаємодія організація групової роботи у навчальній діяльності |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін : досвід, проблеми та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 22 березня 2018 р.) |
Бібліографічний опис: | Білоус О.В. Організація взаємодії в малих групах як чинник формування індивідуального стилю учіння майбутніх учителів природничих дисциплін. Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін : досвід, проблеми та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 22 березня 2018 р.) / гол. ред. колегії Н.А. Калініченко; ЦДПУ. Кропивницький, 2018. С. 49-50. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано способи організації взаємодії в малих групах задля оптимізації навчальної діяльності студентів. Наголошено на необхідності розподілу завдань, ролей між учасниками всередині кожної групи з урахуванням індивідуального стилю учіння. Наведено опис спеціальних умов навчання, що враховують особливості стильової поведінки студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6026 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організація взаємодії в малих групах як чинник формування індивідуального стилю учіння майбутніх учителів природничих дисциплін.pdf | 260.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.