Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6028
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-23T09:17:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-23T09:17:01Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О.В. Особливості педагогічної взаємодії в процесі підготовки майбутніх учителів хімії. Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : Матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю, 31 травня 2018 р., м. Київ. Київ : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2018. С. 33 - 36. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6028 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано недоліки у системі фронтально-статусної організації взаємодії викладачів зі студентами. Показано, що діяльність, спрямована на пошук закономірностей розвитку генетично висхідного відношення (характеристика стану електрона в атомі) у складну систему, є творчою і потребує докорінної перебудови характеру педагогічної взаємодії у напрямку реалізації діалогізму, педагогічної підтримки, заохочення ініціативи студентів. Розкрито особливості організації рефлексивно-зорієнтованих лекційних занять через демонстрацію викладачем шляхів виведення системи конкретних хімічних понять на основі генетично висхідного відношення. | en_US |
dc.publisher | Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : Матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю | en_US |
dc.subject | майбутні учителі хімії | en_US |
dc.subject | генетично висхідне відношення (характеристика стану електрона в атомі) | en_US |
dc.subject | педагогічна підтримка | en_US |
dc.subject | діалогічна взаємодія | en_US |
dc.subject | теоретичне мислення | en_US |
dc.subject | довільна саморегуляція | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | творча самореалізація | en_US |
dc.title | Особливості педагогічної взаємодії в процесі підготовки майбутніх учителів хімії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості педагогічної взаємодії в процесі підготовки майбутніх учителів хімії.pdf | 218.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.