Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6094
Назва: Самостійна робота філологів як ефективний засіб покращення їхньої професійної компетентності
Автори: Сазонова, Олена Володимирівна
Ключові слова: самостійна робота філологів
покращення професійної компетентності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ukraine – EU. Modern Technology, Business and Law : collection of international scientific papers : in 2 parts.
Бібліографічний опис: Сазонова О.В. Самостійна робота філологів як ефективний засіб покращення їхньої професійної компетентності. Ukraine – EU. Modern Technology, Business and Law : collection of international scientific papers : in 2 parts. Part 2. Societal Challenges. Innovations of Social Work, Philosophy, Psychology, Sociology. Environmental Protection. Management and Public Administration. Innovations in Education. Current Issues in the Reformation of the Higher Education System in the Aspect of Ukrainian Eurointegration. Current Issues of Legal Science and Practice – Chernihiv : CNUT, 2016. Р. 248-251.
Короткий огляд (реферат): Лісабонська декларація Європейської асоціації "Університети Європи після 2010 року: різноманітність за єдності цілей" передбачає коригування методик викладання та всього навчального процесу з урахуванням потреб студентів. Конкретні перетворення в системі освіти України суттєво впливають на характер викладацької діяльності. Задля цього педагоги все більше орієнтуються на створення таких технологій і способів впливу на особистість, щоб утримати баланс між соціальними та індивідуальними потребами, крім того, запускаючи механізм саморозвитку (самовдосконалення, самоосвіти), викладачі мають забезпечити готовність особистості до можливих змін суспільства, до реалізації власних потреб, умінь та навичок. Йдеться не тільки про технологізаціїю навчального процесу, про збільшення практичної спрямованості освіти, про впровадження нових форм оцінки результатів діяльності як студента, так і викладача. Головне – кардинально змінити функції викладача, покликаного не передавати наявні у нього знання, а навчити студента вчитися протягом усього подальшого професійного життя, що зумовить потребу вдосконалення професійних компетенцій самого викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6094
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.