Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6130
Назва: | Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи |
Автори: | Плуток, Олена Вікторівна |
Ключові слова: | підготовка майбутнього вчителя трудового навчання проектно-художня творчість учні основної школи |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Педагогічні науки: зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Плуток О. В. Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи. Педагогічні науки: зб. наук. праць Бердянського державного педагогічного університету. Бердянськ : БДПУ, 2011. № 1. С. 235-240. |
Короткий огляд (реферат): | Постановка проблеми. Експериментальне дослідження сучасного стану підготовки майбутніх учителів трудового навчання проектно-художньої творчості учнів основної школи доводить, що стан зазначеної підготовки не задовольняє сучасні потреби трудової підготовки школярів. Вирішення цієї проблеми у процесі професійної підготовки вчителя трудового у вищому педагогічному навчальному закладі ми пов’язуємо з використанням методу моделювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6130 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичне обґрунтування моделі підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів основної школи.pdf | 272,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.