Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6135
Назва: | Історичний досвід підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів |
Автори: | Плуток, Олена Вікторівна |
Ключові слова: | технологія творчість проектно-художня творчість |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Педагогіка і психологія професійної освіти : наук.-метод. журнал |
Бібліографічний опис: | Плуток О.В. Історичний досвід підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів. Педагогіка і психологія професійної освіти : наук.-метод. журнал. 2008. № 5. С. 251-256. |
Короткий огляд (реферат): | В основу реалізації освітньої галузі “Технологія” покладено проектно-технологічну діяльність, яка інтегрує всі види сучасної діяльності людини: від появи творчого задуму до реалізації готового продукту. Тематика програмного матеріалу, з яким учні ознайомлюються у процесі трудового навчання, передбачає широке залучення дітей до проектно-художньої творчості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6135 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Історичний досвід підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектно-художньої творчості учнів.pdf | 182.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.