Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНітченко, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-05T12:59:51Z-
dc.date.available2020-11-05T12:59:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНітченко Г. М. Контроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2009. Вип. 67. С. 44-47.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6183-
dc.description.abstractУ даній статті розглядається поняття контролю, його функції та принципи, яким він повинен задовольняти. Проаналізовано, залежно від дидактичної мети, використання попереднього, поточного, модульного контролю та самоконтролю під час вивчення інформатики.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectконтрольen_US
dc.subjectмодульний контрольen_US
dc.subjectсамоконтрольen_US
dc.subjectінформатикаen_US
dc.titleКонтроль як засіб активізації пізнавальної діяльності під час вивчення інформатикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.