Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНітченко, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-05T13:15:12Z-
dc.date.available2020-11-05T13:15:12Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНітченко Г. М. Інформаційна компетенція як складова професійної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів: ЧДПУ, 2007. Вип. 45. С. 78-83.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6186-
dc.description.abstractУ даній статті проаналізовані поняття „компетентність” та „компетенція", визначено професійну компетентність спеціаліста та вчителя зокрема. Автор розглядає поняття інформаційної компетенції майбутнього вчителя трудового навчання через знання, вміння та навички, які він отримує під час підготовки у вищому педагогічному закладі.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectінформаційна компетенціяen_US
dc.subjectзнанняen_US
dc.subjectпідготовка вчителя трудового навчанняen_US
dc.titleІнформаційна компетенція як складова професійної компетентності майбутнього вчителя трудового навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.