Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6229
Назва: | Форми організації діяльності в процесі навчання говоріння студентів-початківців немовних спеціальностей |
Автори: | Кміть, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | студенти немовних спеціальностей навчання говоріння англійською мовою види вправ для навчання говоріння за комунікативним методом |
Дата публікації: | 1996 |
Видавництво: | Київ: ІЗМН |
Бібліографічний опис: | Кміть О.В. Форми організації діяльності в процесі навчання говоріння студентів-початківців немовних спеціальностей . Проблеми освіти : наук.-метод. зб. Київ: ІЗМН,1996. Вип. 5. С. 170-175. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено визначенню умов ефективного навчання говоріння англійською мовою студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти. Однією із основних умов такого навчання виступає застосування комунікативного методу. Згідно із названим методом у процесі формування англомовної компетентності у говорінні студентів-немовників пропонується використовувати умовно-комунікативні та комунікативні вправи на основі таких прийомів як-от “Information gap”, “Guessing activities”, “Sound compositions”, “A strip story”, “Role-play”, “Completion”, “Solving problems”, “Predictions”, “Questioning interviews”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6229 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Форми організації діяльності в процесі навчання говоріння студентів-початківців немовних спеціальностей.pdf | 2.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.