Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6333
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куратова, Тамара Серапіонівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-20T10:09:57Z | - |
dc.date.available | 2020-11-20T10:09:57Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Куратова Т.С. Аспекти формування системи стандартів підготовки вчителя (викладача) хімії / Куратова Т.С. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка - Чернігів : ЧДПУ, 2001. - Вип. 5. - С. 3-4. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6333 | - |
dc.description.abstract | Згідно з “Положенням про освітньо-кваліфікаційні рівні” наказом Міносвіти та науки України створені робочі групи для розробки складових нормативного, навчально-методичного забезпечення підготовки фахівців з вищою освітою за спеціальностями освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавр, спеціаліст та магістр. Ці групи зобов’язані розробити нове покоління документації, що регламентує підготовку фахівців з вищою освітою, а саме - освітньо-кваліфікаційні характеристики (ОКХ), освітньо-професійні програми (ОПП), навчальні плани, програми навчальних дисциплін та засоби діагностики рівня якості освітньо-професійної підготовки фахівця. Розробка цих документів грунтується на результатах вивчення та прогнозування структури виробничої діяльності фахівців з урахуванням потреб ринку праці, тобто побудована на моделі діяльності фахівця та його підготовки за принципом цілеспрямованості, прогностичності, технологічності та діагностичності. Цілеспрямованість полягає у послідовній реалізації підготовки фахівця потрібного освітньо-професійного рівня. Прогностичність дозволяє формувати зміст освіти, що забезпечує здатність фахівця виконувати певні задачі діяльності. При цьому необхідно забезпечувати розробку документації, можливість вимірів рівня досягнення та ефективності сформульованих в освітньо-кваліфікаційній характеристиці цілей освітньої та професійної підготовки. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | вчитель хімії | en_US |
dc.subject | підготовкау фахівців з вищою освітою | en_US |
dc.subject | освітньо-кваліфікаційні характеристики | en_US |
dc.subject | освітньо-професійні програми | en_US |
dc.subject | засоби діагностики рівня якості освіти | en_US |
dc.title | Аспекти формування системи стандартів підготовки вчителя (викладача) хімії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аспекти формування системи стандартів підготовки вчителя (викладача) хімії.pdf | 1.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.