Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6336| Назва: | Дидактичні основи впровадження стандарту освіти з хімії для педагогічних ВНЗ в контексті вимог Болонського процесу |
| Автори: | Курмакова, Ірина Миколаївна Куратова, Тамара Серапіонівна Грузнова, Світлана Вікторівна |
| Ключові слова: | Болонський процес стандарти освіти з хімії педагогічні ВНЗ |
| Дата публікації: | 2006 |
| Видавництво: | Хімічна освіта в контексті болонського процесу : стан і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції |
| Бібліографічний опис: | Курмакова І. М., Куратова Т. С., Грузнова С. В. Дидактичні основи впровадження стандарту освіти з хімії для педагогічних ВНЗ в контексті вимог Болонського процесу. Хімічна освіта в контексті болонського процесу : стан і перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. 18-19 травня 2006 року. Київ, 2006. С. 4-5. |
| Короткий огляд (реферат): | Європейська орієнтація України та входження у Європейській освітній і науковий простір стимулювали модернізацію освітньої діяльності вищих навчальних закладів. Починаючи з 1998 р. зміни в освіті підпорядковані Болонському процесу, основними цілями якого є введення дворівневого навчання, запровадження кредитної системи, формування системи контролю якості освіти, розширення мобільності студентів і викладачів, забезпечення працевлаштування випускників та забезпечення привабливості європейської системи освіти [1]. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6336 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Дидактичні основи впровадження стандарту освіти з хімії для педагогічних ВНЗ в контексті вимог болонського процесу.pdf | 1,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.