Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6345
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасенко, К. В. | - |
dc.contributor.author | Курмакова, Ірина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-20T14:17:28Z | - |
dc.date.available | 2020-11-20T14:17:28Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Тарасенко К. В., Курмакова І. М. Експериментальні задачі в системі навчання хімії учнів природничого профілю. Завдання і перспективи навчання хімії у профільній школі : Матеріали наук. інтернет-конф. 20-28 грудня 2010 року / За участю науковців, шкільних педагогів, аспірантів, студентів. Полтава, 2010. С. 73-75. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6345 | - |
dc.description.abstract | Найкращим засобом поєднання теоретичних хімічних знань учнів та практичних навичок є розв'язання експериментальних задач. У методологічному аспекті це перехід від абстрактного мислення до практики, зв'язок часткового та загального. Вони виконують розвиваючу функцію, сприяють розвитку самостійності, самоконтролю. Експериментальні задачі використовують у практиці навчання хімії з метою закріплення, поглиблення та контролю знань. Розв'язання експериментальних задач сприяє розвитку хімічного мислення, тому що на відміну від хімічного досліду в експериментальній задачі не наводиться інструкцію по її виконанню. Найважливішою дидактичною функцією експериментальної задачі є розвиток творчої активності учнів [1-2]. Експериментальні задачі з хімії можна розв'язувати наступними методами: аналітико-синтетичним, гіпотез і проб [3]. Але здебільшого експериментальні задачі з хімії розв'язуються аналітико-синтетичним методом. Вибір методу розв'язання задач залежить від наявності в учнів теоретичних знань та практичних умінь. В цілому експериментальні задачі поглиблюють знання з хімії та сприяють розвиткові логічного мислення, змушують учнів порівнювати, осмислювати, аналізувати [4-8]. | en_US |
dc.publisher | Завдання і перспективи навчання хімії у профільній школі : матеріали наукової інтернет-конференції | en_US |
dc.subject | експериментальні задачі | en_US |
dc.subject | хімія | en_US |
dc.subject | учні природничого профілю | en_US |
dc.title | Експериментальні задачі в системі навчання хімії учнів природничого профілю | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Експериментальні задачі в системі навчання хімії учнів природничого профілю.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.