Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенко, К. В.-
dc.contributor.authorКурмакова, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-20T14:17:28Z-
dc.date.available2020-11-20T14:17:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТарасенко К. В., Курмакова І. М. Експериментальні задачі в системі навчання хімії учнів природничого профілю. Завдання і перспективи навчання хімії у профільній школі : Матеріали наук. інтернет-конф. 20-28 грудня 2010 року / За участю науковців, шкільних педагогів, аспірантів, студентів. Полтава, 2010. С. 73-75.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6345-
dc.description.abstractНайкращим засобом поєднання теоретичних хімічних знань учнів та практичних навичок є розв'язання експериментальних задач. У методологічному аспекті це перехід від абстрактного мислення до практики, зв'язок часткового та загального. Вони виконують розвиваючу функцію, сприяють розвитку самостійності, самоконтролю. Експериментальні задачі використовують у практиці навчання хімії з метою закріплення, поглиблення та контролю знань. Розв'язання експериментальних задач сприяє розвитку хімічного мислення, тому що на відміну від хімічного досліду в експериментальній задачі не наводиться інструкцію по її виконанню. Найважливішою дидактичною функцією експериментальної задачі є розвиток творчої активності учнів [1-2]. Експериментальні задачі з хімії можна розв'язувати наступними методами: аналітико-синтетичним, гіпотез і проб [3]. Але здебільшого експериментальні задачі з хімії розв'язуються аналітико-синтетичним методом. Вибір методу розв'язання задач залежить від наявності в учнів теоретичних знань та практичних умінь. В цілому експериментальні задачі поглиблюють знання з хімії та сприяють розвиткові логічного мислення, змушують учнів порівнювати, осмислювати, аналізувати [4-8].en_US
dc.publisherЗавдання і перспективи навчання хімії у профільній школі : матеріали наукової інтернет-конференціїen_US
dc.subjectекспериментальні задачіen_US
dc.subjectхіміяen_US
dc.subjectучні природничого профілюen_US
dc.titleЕкспериментальні задачі в системі навчання хімії учнів природничого профілюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.