Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-11-20T14:45:23Z-
dc.date.available2020-11-20T14:45:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКонотоп О.С. Навчально-стратегічна компетентність як компонент цілей навчання іноземних мов у документах Ради Європи з мовної освіти. Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ: зб. тез міжнар. наук.-практ. конф. «Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ», 16-17 листопада 2019 р. Київ : Педагогічна думка, 2019. С. 353-355.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6348-
dc.description.abstractУ статті висвітлено навчально-стратегічну компетентність як компонент цілей навчання іноземних мов у документах Ради Європи з мовної освіти.en_US
dc.publisherКиїв : Педагогічна думкаen_US
dc.subjectнавчально-стратегічна компетентністьen_US
dc.subjectформування іншомовної комунікативної компетентностіen_US
dc.subjectстратегіїen_US
dc.subjectЗагальноєвропейські Рекомендації з мовної освітиen_US
dc.titleНавчально-стратегічна компетентність як компонент цілей навчання іноземних мов у документах Ради Європи з мовної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.