Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-25T10:21:32Z-
dc.date.available2020-11-25T10:21:32Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationБондар. Н. О. Запитання як засіб активізації мислення школярів на уроках креслення. Трудова підготовка в закладах освіти. 2003. №4. С. 34-37.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6380-
dc.description.abstractВ статті розкриваються типологія, можливості та шляхи використання запитань в процесі навчання, що сприяють активізації мислення учнів.en_US
dc.publisherТрудова підготовка в закладах освітиen_US
dc.subjectзапитанняen_US
dc.subjectактивізація мисленняen_US
dc.subjectрозвиваюче навчанняen_US
dc.titleЗапитання як засіб активізації мислення школярів на уроках кресленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.