Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6383
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T10:39:31Z | - |
dc.date.available | 2020-11-25T10:39:31Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Бондар Н.О. Особливості порівняння учнями графічних об’єктів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: педагогічні науки: зб. Чернігів : ЧДПУ, 2004. Вип. 22. С. 55-56. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6383 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі розвитку мислення учнів при вивченні креслення, зокрема розглядаються шляхи формування операції порівняння в процесі навчання, визначаються загальні етапи операції порівняння. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | розвиток мислення | en_US |
dc.subject | вивчення креслення | en_US |
dc.subject | порівняння | en_US |
dc.title | Особливості порівняння учнями графічних об’єктів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості порівняння учнями графічних об’єктів.pdf | 139.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.