Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-25T10:39:31Z-
dc.date.available2020-11-25T10:39:31Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБондар Н.О. Особливості порівняння учнями графічних об’єктів. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія: педагогічні науки: зб. Чернігів : ЧДПУ, 2004. Вип. 22. С. 55-56.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6383-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі розвитку мислення учнів при вивченні креслення, зокрема розглядаються шляхи формування операції порівняння в процесі навчання, визначаються загальні етапи операції порівняння.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectрозвиток мисленняen_US
dc.subjectвивчення кресленняen_US
dc.subjectпорівнянняen_US
dc.titleОсобливості порівняння учнями графічних об’єктівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості порівняння учнями графічних об’єктів.pdf139.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.