Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6386
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T11:23:58Z | - |
dc.date.available | 2020-11-25T11:23:58Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Бондар Н. О. Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення. Трудова підготовка в закладах освіти. 2006. № 2. С. 44 – 46. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6386 | - |
dc.description.abstract | Розглядається гнучкість мислення як одна з основних мислительних якостей, сформованістю якої визначається динамічність просторових образів в процесі графічної діяльності. Визначено систему графічних задач, що якісно впливають на розвиток гнучкості мислення, експериментально підтверджено ефективність х використання. | en_US |
dc.publisher | Трудова підготовка в закладах освіти | en_US |
dc.subject | гнучкість мислення | en_US |
dc.subject | графічні задачі | en_US |
dc.subject | просторове мислення | en_US |
dc.title | Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення.pdf | 161.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.