Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6397
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T13:14:18Z | - |
dc.date.available | 2020-11-26T13:14:18Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Бондар Н. О. Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. 2009. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6397 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено різні типи задач, що сприяють розвитку стійкості мислення, визначені показники сформованості стійкості мислення, проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи з формування даної якості. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету | en_US |
dc.subject | мислительний розвиток | en_US |
dc.subject | стійкість мислення | en_US |
dc.subject | система задач | en_US |
dc.subject | графічні здібності | en_US |
dc.title | Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив системи задач на розвиток стійкості мислення учнів на уроках креслення.pdf | 267.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.