Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6454
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Райська, Любов Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T10:41:53Z | - |
dc.date.available | 2020-12-03T10:41:53Z | - |
dc.date.issued | 1990 | - |
dc.identifier.citation | Райська Л.Г. Психологічний аспект роботи вчителя над удосконаленням орфографічних навичок учнів / Райська Л.Г. // Тези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції «Шляхи поліпшення підготовки студентів до виховної роботи в початкових класах у процесі викладання навчальних дисциплін» 22—24 травня 1990 року. – Дрогобич : ДДПІ ім. І. Франка, 1990. – С. 21-22. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6454 | - |
dc.description.abstract | Неодмінною умовою підвищення професійної майстерності вчителя-словесника і вирішення проблеми грамотності учнів є оволодіння вчителем методами і прийомами роботи з орфографії у школі. Відсутність систематичної роботи над удосконаленням орфографічних навичок в учнів негативно позначилась на грамотності випускників шкіл. | en_US |
dc.publisher | Тези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції «Шляхи поліпшення підготовки студентів до виховної роботи в початкових класах у процесі викладання навчальних дисциплін» | en_US |
dc.subject | орфографічні навички | en_US |
dc.subject | випускники шкіл | en_US |
dc.subject | грамотніст учнів | en_US |
dc.title | Психологічний аспект роботи вчителя над удосконаленням орфографічних навичок учнів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічний acпект poбoти вчителя над удосконаленням орфографічних навичок учнів.pdf | 70.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.