Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайська, Любов Григорівна-
dc.date.accessioned2020-12-04T10:12:08Z-
dc.date.available2020-12-04T10:12:08Z-
dc.date.issued1990-
dc.identifier.citationРайська Л.Г. Психолого-дидактичні вимоги до повторення орфографії у 10—11 класах / Райська Л.Г. // Актуальні питання вивчення у ВУЗІ курсу методики викладання мови і літератури в школі : Тези доповідей і виступів республіканської науково-практичної конференції. – 1990. – С. 51-52.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6462-
dc.description.abstractАналіз стану грамотності старшокласників з української мови показує, що слабкою стороною навчального процесу є організація закріплення і вдосконалення мовних умінь і навичок, зокрема орфографічних. Орфографічне уміння нерідко не переходить у режим автоматизованих дій навіть на завершальному етапі навчання у середній школі, у зв’язку з чим виникає потреба у систематичній роботі над удосконаленням орфографічних навичок учнів 10 —11 класів.en_US
dc.publisherАктуальні питання вивчення у ВУЗІ курсу методики викладання мови і літератури в школі : Тези доповідей і виступів республіканської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectучні 10-11 класвen_US
dc.subjectорфографічні навичкиen_US
dc.titleПсихолого-дидактичні вимоги до повторення орфографії у 10—11 класахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.