Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6463
Назва: | Системний підхід учителя-словесника до роботи над підвищенням орфографічної грамотності старшокласників |
Автори: | Райська, Любов Григорівна |
Ключові слова: | грамотність учнів старшокланики орфографія у старших класах |
Дата публікації: | 1990 |
Видавництво: | Тези доповідей науково-методичної конференції |
Бібліографічний опис: | Райська Л.Г. Системний підхід учителя-словесника до роботи над підвищенням орфографічної грамотності старшокласників / Райська Л.Г. // Формування і становлення сучасного учителя: Шляхи і норми удосконалення спеціальної методичної підготовки учителя (Тези доповідей науково-методичної конференції, приуроченої 50-річчю Ровенського державного педагогічного інституту ім. Д.З. Мануільського. Ровно, 24-26 квітня 1990 р.). – Ровно,1990. – Ч. 2. – С. 54-55. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема грамотності учнів не втрачає своєї актуальності і сьогодні. Низький рівень писемної грамотності старшокласників, абітурієнтів, багатьох студентів педвузів свідчить про те, що слабкою стороною навчального процесу є організація закріплення і вдосконалення мовних умінь і навичок, зокрема орфографічних. Відсутність систематичної роботи з орфографії у старших класах негативно позначилась на грамотності випускників шкіл. У зв’язку з цим виникає потреба у систематичній роботі над удосконаленням орфографічних навичок в учнів 10-11 класів середньої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6463 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Системний підхід учителя-словесника до роботи над підвищенням орфографічної грамотності старшокласників.pdf | 68.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.