Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.contributor.authorШурубенко, О.-
dc.date.accessioned2020-12-08T15:12:09Z-
dc.date.available2020-12-08T15:12:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГрищенко С. В., Шурубенко О. Оптимізація рівня рухової активності дітей дошкільного віку в умовах дошкільного навчального закладу. Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журнал. 2019. № 9. С. 32–37.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6508-
dc.description.abstractУ статті представлено вимоги до професійної готовності вихователя дошкільного навчального закладу. На основі наукових досліджень проаналізовані різні конструкції вимог до професійної діяльності педагога. Розглянуто професійно значущі якості особистості вихователя. Проаналізовано результати визначеного рівня рухової активності дітей старшого дошкільного віку та обгрунтовано шляхи активізації їхньої рухової активності.en_US
dc.publisherМолодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журналen_US
dc.subjectрухова активністьen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectшляхи покращенняen_US
dc.subjectвихователь дошкільного навчального закладуen_US
dc.subjectготовність до педагогічної діяльностіen_US
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.titleОптимізація рівня рухової активності дітей дошкільного віку в умовах дошкільного навчального закладуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.