Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевківський, Василь Миколайович-
dc.contributor.authorЄфремов, В. В.-
dc.date.accessioned2020-12-11T10:21:41Z-
dc.date.available2020-12-11T10:21:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛевківський В. М., Єфремов В. В. Очікування як складова стратегії економічної поведінки людини. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2015. № 2. С. 18-26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6551-
dc.description.abstractПроаналізовано значення очікувань в економічній поведінці людей, які при її дотриманні використовують економічну інформацію від влади та економічні знання. Економічна поведінка людей повинна лежати в основі економічної політики, що робить її реалістичною та ефективною. Узгоджені дії людей та уряду в умовах ринку обумовлюють формування ідеальної моделі, до якої повинно прагнути суспільство. Досягти цього неможливо без вільного доступу до економічної інформації та ґрунтовних економічних знань, якими повинні володіти як представники уряду, так і кожен громадянин країни.en_US
dc.publisherПроблеми і перспективи економіки та управлінняen_US
dc.subjectочікуванняen_US
dc.subjectадаптивні очікуванняen_US
dc.subjectраціональні очікуванняen_US
dc.subjectекономічні знанняen_US
dc.titleОчікування як складова стратегії економічної поведінки людиниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Очікування як складова стратегії економічної поведінки людини.pdf200.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.