Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, В. В.-
dc.contributor.authorГетта, Василь Григорович-
dc.date.accessioned2020-12-11T14:41:04Z-
dc.date.available2020-12-11T14:41:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДенисенко В. В., Гетта В. Г. Аналіз результатів експериментального дослідження з проблеми підготовки майбутніх вчителів технологій до керівництва технічною творчістю учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 217-220.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6560-
dc.description.abstractВ статті викладені результати педагогічного експерименту проведеного на основі дисертаційного дослідження з проблеми підготовки майбутніх вчителів технологій до керівництва технічною творчістю учнів сучасної школи. Експеримент підтвердив гіпотезу дисертаційного дослідження – підготовка студентів буде ефективною,коли в процесі навчання будуть виконані умови її організації і проведення. Проблема розвитку технічної творчості школярів набуває в даний час великого економічного і соціального значення і розв’язання її є важливим завданням сучасної школи.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтехнічна творчістьen_US
dc.subjectекспериментen_US
dc.subjectкерівництво технічною творчістюen_US
dc.titleАналіз результатів експериментального дослідження з проблеми підготовки майбутніх вчителів технологій до керівництва технічною творчістю учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.