Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, В. В.-
dc.contributor.authorГетта, Василь Григорович-
dc.date.accessioned2020-12-11T15:08:50Z-
dc.date.available2020-12-11T15:08:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДенисенко В. В., Гетта В. Г. Системний підхід до підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчості. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2015. Вип. 130. С. 266-269.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6561-
dc.description.abstractУ статті викладені основні аспекти системного підходу до підготовки майбутніх учителів технологій з розвитку технічної творчості учнів, отримані в процесі дисертаційного дослідження. Ефективною технологією організації технічної творчості майбутніх учителів і учнів є проектна. Технічна творчість потребує забезпечення відповідних знань, вмінь і навичок. Найефективніше технічну творчість проводити на базі шкільних майстерень під керівництвом учителя технологій, який отримав у вищій школі відповідну теоретичну і практичну підготовку.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтехнічна творчість учнівen_US
dc.subjectтворча особистістьen_US
dc.subjectсистемаen_US
dc.titleСистемний підхід до підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.