Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Віталій Федорович-
dc.date.accessioned2020-02-24T13:09:22Z-
dc.date.available2020-02-24T13:09:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСавченко В.Ф. Формування логічного мислення учнів основної школи при вивченні теми "теплові явища" на уроках фізики / Савченко В.Ф. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 146. – С. 182 – 185.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/657-
dc.description.abstractУ статті розглядається дидактичний аспект розвитку розумових здібностей учнів при вивченні фізики в основній школі. Пропонується упорядкування послідовності вивчення теми "Теплові явища" і генералізація методики навчання розділу навколо уявлень про функціональну залежність між зміною внутрішньої енергії та температурою.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectтеплова рівновагаen_US
dc.subjectтемператураen_US
dc.subjectвнутрішня енергіяen_US
dc.subjectкількість теплотиen_US
dc.subjectфункціональна залежністьen_US
dc.titleФормування логічного мислення учнів основної школи при вивченні теми "теплові явища" на уроках фізикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdf671.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.