Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/657
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Віталій Федорович | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T13:09:22Z | - |
dc.date.available | 2020-02-24T13:09:22Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Савченко В.Ф. Формування логічного мислення учнів основної школи при вивченні теми "теплові явища" на уроках фізики / Савченко В.Ф. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 146. – С. 182 – 185. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/657 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається дидактичний аспект розвитку розумових здібностей учнів при вивченні фізики в основній школі. Пропонується упорядкування послідовності вивчення теми "Теплові явища" і генералізація методики навчання розділу навколо уявлень про функціональну залежність між зміною внутрішньої енергії та температурою. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | теплова рівновага | en_US |
dc.subject | температура | en_US |
dc.subject | внутрішня енергія | en_US |
dc.subject | кількість теплоти | en_US |
dc.subject | функціональна залежність | en_US |
dc.title | Формування логічного мислення учнів основної школи при вивченні теми "теплові явища" на уроках фізики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
42.pdf | 671.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.