Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629| Назва: | Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції |
| Автори: | Савченко, Віталій Федорович Закалюжний, В. М. |
| Ключові слова: | техніко-технологічний компонент мотиваційна функція дидактичний підхід навчання фізики |
| Дата публікації: | 2007 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Закалюжний В. М., Савченко В. Ф. Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка Серія: педагогічні науки. Чернігів, 2007. Вип.46. С. 66-69. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається дидактичний підхід до формування системи критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору.pdf | 268,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.