Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629| Назва: | Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції | 
| Автори: | Савченко, Віталій Федорович Закалюжний, В. М. | 
| Ключові слова: | техніко-технологічний компонент мотиваційна функція дидактичний підхід навчання фізики | 
| Дата публікації: | 2007 | 
| Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | 
| Бібліографічний опис: | Закалюжний В. М., Савченко В. Ф. Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка Серія: педагогічні науки. Чернігів, 2007. Вип.46. С. 66-69. | 
| Серія/номер: | Педагогічні науки; | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається дидактичний підхід до формування системи критеріїв відбору техніко-технологічного компонента змісту курсу фізики загальноосвітньої школи з урахуванням його мотиваційної функції. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6629 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Дидактичний підхід до визначення критеріїв відбору.pdf | 268,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

