Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/665
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорошенко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T07:00:45Z | - |
dc.date.available | 2020-02-25T07:00:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Дорошенко Т. В. Створення мистецько-освітнього середовища як важлива умова реалізації суб’єктно-особистісного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 147–151. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/665 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розкриттю актуальності проблеми вивчення умов, що впливають на розвиток особистості майбутнього вчителя початкової школи, пошуку засобів педагогічного стимулювання мотивації щодо здобуття необхідних знань, формування умінь і навичок музично-освітньої діяльності, обґрунтуванню доцільності створення мистецько-освітнього середовища як важливої умови реалізації суб’єктно-особистісного підходу в підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності, розкриттю розвивального потенціалу мистецько-освітнього середовища та визначенню показників його результативності. У статті представлено авторське визначення поняття «мистецько-освітнє середовище», зроблено висновок про те, що створення мистецько-освітнього середовища, де майбутній учитель початкової школи набуватиме досвіду власного творчого самовираження, є важливою умовою реалізації суб’єктно-особистісного підходу в підготовці його до музично-освітньої діяльності. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | мистецько-освітнє середовище | en_US |
dc.subject | учитель початкової школи | en_US |
dc.subject | показники результативності | en_US |
dc.subject | музично-освітня діяльність | en_US |
dc.subject | суб’єктно-особистісний підхід | en_US |
dc.subject | підготовка | en_US |
dc.subject | аудиторна та позааудиторна діяльність | en_US |
dc.title | Створення мистецько-освітнього середовища як важлива умова реалізації суб’єктно-особистісного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
36.pdf | 658.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.