Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-02-25T07:00:45Z-
dc.date.available2020-02-25T07:00:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Створення мистецько-освітнього середовища як важлива умова реалізації суб’єктно-особистісного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 144. С. 147–151.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/665-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю актуальності проблеми вивчення умов, що впливають на розвиток особистості майбутнього вчителя початкової школи, пошуку засобів педагогічного стимулювання мотивації щодо здобуття необхідних знань, формування умінь і навичок музично-освітньої діяльності, обґрунтуванню доцільності створення мистецько-освітнього середовища як важливої умови реалізації суб’єктно-особистісного підходу в підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльності, розкриттю розвивального потенціалу мистецько-освітнього середовища та визначенню показників його результативності. У статті представлено авторське визначення поняття «мистецько-освітнє середовище», зроблено висновок про те, що створення мистецько-освітнього середовища, де майбутній учитель початкової школи набуватиме досвіду власного творчого самовираження, є важливою умовою реалізації суб’єктно-особистісного підходу в підготовці його до музично-освітньої діяльності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмистецько-освітнє середовищеen_US
dc.subjectучитель початкової школиen_US
dc.subjectпоказники результативностіen_US
dc.subjectмузично-освітня діяльністьen_US
dc.subjectсуб’єктно-особистісний підхідen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectаудиторна та позааудиторна діяльністьen_US
dc.titleСтворення мистецько-освітнього середовища як важлива умова реалізації суб’єктно-особистісного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи до музично-освітньої діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf658.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.