Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6681
Назва: Використання шкільного тесту розумового розвитку учнів на уроках хімії
Автори: Білоус, Ольга Володимирівна
Куратова, Тамара Серапіонівна
Ключові слова: критеріально-орієнтовані тести
шкільний тест розумового розвитку
аналогії
класифікації
узагальнення
ланцюги хімічних перетворень
Дата публікації: 1999
Видавництво: Біологія і хімія в школі
Бібліографічний опис: Білоус О., Куратова Т. Використання шкільного тесту розумового розвитку учнів на уроках хімії / Білоус О., Куратова Т. // Біологія і хімія в школі. - 1999. - № 1. - С. 37–39.
Короткий огляд (реферат): Показано можливості шкільного тесту розумового розвитку для створення модифікованих тестових завдань на прикладі хімії. Наведено опис завдань кожного субтесту та приклади завдань хімічного змісту. Розкрито поопераційний склад окремих розумових дій, що актуалізуються у ході розв’язання тестових завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6681
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.