Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6683
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білоус, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-30T09:24:54Z | - |
dc.date.available | 2020-12-30T09:24:54Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Білоус О. В. Деякі шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів хімії / Білоус О. В. // Сучасна хімія і вища школа : збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-16 жовтня 2002 р.). Полтава, 2002. - С. 121–126. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6683 | - |
dc.description.abstract | Наведено результати аналізу навчальних програм, підручників та посібників із загальної та неорганічної хімії для вищої школи. Показано, що існуюча практика викладання курсу неорганічної хімії призводить до формального засвоєння студентами знань. Схарактеризовано психологічні умови розвитку теоретичного мислення студентів у ході вивчення неорганічної хімії. | en_US |
dc.publisher | Сучасна хімія і вища школа : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.subject | історичний принцип | en_US |
dc.subject | концентрична побудова змісту навчального предмету | en_US |
dc.subject | «сходження від абстрактного до конкретного» | en_US |
dc.subject | теоретичне мислення | en_US |
dc.subject | генетично висхідне відношення | en_US |
dc.title | Деякі шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів хімії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Деякі шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів хімії.pdf | 232.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.