Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоус, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-30T09:24:54Z-
dc.date.available2020-12-30T09:24:54Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationБілоус О. В. Деякі шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів хімії / Білоус О. В. // Сучасна хімія і вища школа : збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-16 жовтня 2002 р.). Полтава, 2002. - С. 121–126.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6683-
dc.description.abstractНаведено результати аналізу навчальних програм, підручників та посібників із загальної та неорганічної хімії для вищої школи. Показано, що існуюча практика викладання курсу неорганічної хімії призводить до формального засвоєння студентами знань. Схарактеризовано психологічні умови розвитку теоретичного мислення студентів у ході вивчення неорганічної хімії.en_US
dc.publisherСучасна хімія і вища школа : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectісторичний принципen_US
dc.subjectконцентрична побудова змісту навчального предметуen_US
dc.subject«сходження від абстрактного до конкретного»en_US
dc.subjectтеоретичне мисленняen_US
dc.subjectгенетично висхідне відношенняen_US
dc.titleДеякі шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх учителів хіміїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.