Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6684
Назва: | До проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителів |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | емпіричне мислення теоретичне мислення змістова рефлексія |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | Динаміка наукових досліджень 2003 : матеріали ІІ Міжнародної науково-практиччної конференції |
Бібліографічний опис: | Білоус О. В. До проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителів / Білоус О. В // Динаміка наукових досліджень 2003 : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 20-27 жовтня 2003 р.). Психологія. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2003. - Том 13. - С. 29–31. |
Короткий огляд (реферат): | Наведено опис методики та результати дослідження рівня розвитку інтелектуальної рефлексії студентів хіміко-біологічного факультету педагогічного університету. Показано, що розв’язання задач, які орієнтують на виділення та моделювання узагальненого способу їх розв’язання спричинює розвиток змістової рефлексії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6684 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
До проблеми розвитку рефлексії у майбутніх учителів.pdf | 226.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.