Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6687
Назва: | Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії в процесі розв’язання задач |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | саморегуляція майбутні учителі хімії атенціювання змістова рефлексія планування діяльності моделювання програмування оцінка результатів гнучкість мислення самостійність мислення |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : тези IІ Міжнародної науково-практичної конференції |
Бібліографічний опис: | Білоус О. В. Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії в процесі розв’язання задач. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : тези IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 березня 2018 р.). Переяслав-Хмельницький : ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». К.: Талком, 2018. - С. 197–200. |
Короткий огляд (реферат): | Наведено результати емпіричного дослідження рівня саморегуляції студентів - майбутніх учителів хімії у ході розв’язання задач. Показано, що високий рівень здатності усвідомлення атенціювання, роздумування, відстежування послідовності перетворень у процесі розв’язання задач може свідчити про високий ступінь розвитку змістової рефлексії як складової теоретичного мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6687 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Білоус Особливості саморегуляції майбутніх учителів хімії_2018-197-200.pdf | 334.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.