Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6693
Назва: | Педагогічні тести як засіб діагностики якості підготовки майбутніх учителів хімії |
Автори: | Білоус, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | педагогічний тест завдання з множинним вибором відповіді завдання на встановлення відповідності завдання на встановлення правильної послідовності показник надійності тесту |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Хімічна освіта в контексті Болонського процесу: стан і перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції |
Бібліографічний опис: | Білоус О. В. Педагогічні тести як засіб діагностики якості підготовки майбутніх учителів хімії / Білоус О. В. // Хімічна освіта в контексті Болонського процесу: стан і перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 18-19 травня 2006 р.) / за заг. ред. В. П. Покася, В. С. Толмачової. - К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. - С. 91–93. |
Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано етапи розробки педагогічних тестів як засобу контролю та оцінювання знань та умінь студентів. Наведено приклади тестових завдань закритого типу хімічного змісту, а також результати апробації двохсот тестових завдань. Показано, що зазначені тестові завдання можна рекомендувати до застосування на державному фаховому екзамену з хімії освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» як надійний засіб оцінки навчальних досягнень майбутніх учителів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6693 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні тести як засіб діагностики якості підготовки майбутніх учителів хімії.pdf | 230.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.