Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6708
Назва: Ситуаційні тести як засіб проектування діяльності майбутніх учителів хімії
Автори: Самойленко, Павло Васильович
Білоус, Ольга Володимирівна
Ключові слова: ситуаційний тест
педагогічна діяльність
моделювання
проектування
навчальна ситуація
Дата публікації: 2004
Видавництво: Науковий потенціал світу 2004 : матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Самойленко П. В., Білоус О. В. Ситуаційні тести як засіб проектування діяльності майбутніх учителів хімії / Самойленко П. В., Білоус О. В. // Науковий потенціал світу 2004 : матеріали Першої Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 1-15 листопада 2004 р.). Проблеми підготовки фахівців. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. – Т. 40. - С. 16–19.
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано особливості створення ситуаційних тестових завдань з методики навчання хімії, які використовувалися у навчальному процесі на етапі первинного формування вмінь та з метою діагностики їх сформованості. Показано, що такі завдання моделюють ситуації вибору методичного підходу до вивчення навчальної теми залежно від рівня пізнавальної самостійності учнів; визначення послідовності викладу навчального матеріалу залежно від методичного підходу; здійснення добору методів, засобів та форм навчання залежно від цілей навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6708
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.