Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6729
Назва: | Компетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти (хімія) в класичному університеті |
Автори: | Самойленко, Павло Васильович |
Ключові слова: | професійно-педагогічні компетенції бакалаври освіти (хімія) майбутні вчителі хімії рівень сформованості професійно-методичних компетенцій |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти : збірник наукових праць І Всеукраїнської науково-практичної конференції |
Бібліографічний опис: | Самойленко П.В. Компетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти (хімія) в класичному університеті. Тенденції і проблеми розвитку сучасної хімічної освіти : збірник наукових праць І Всеукраїнської науково-практичної конференції. 23-24 травня 2019 року / За заг. ред. Л.Я. Мідак; ДВНЗ «Прикарпатський нац. універ. ім. В. Стефаника»; Івано-Франківський обл. інст. післядип. пед.освіти. – Івано-Франківcьк : Супрун В.П., 2019. – С. 12-15. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах модернізації вищої педагогічної освіти нового осмислення потребує впровадження спеціальності 014. Середня освіта (Хімія) в класичному університеті. Як першочергове постає завдання чіткого визначення очікуваних результатів навчання (компетентностей) здобувача ступеня вищої освіти – бакалавра. Це зумовлює необхідність формування моделі фахівця – майбутнього вчителя хімії, основним конструктором якої є компетентність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6729 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компетентнісний підхід до професійної підготовки бакалаврів освіти (хімія) в класичному університеті.pdf | 458.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.