Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/675
Назва: | Теоретичні основи формування рухових умінь і навичок молодших школярів у процесі фізичного виховання |
Автори: | Ващенко, Лариса Іванівна |
Ключові слова: | навчально-тренувальний процес молодші школярі позашкільні навчальні заклади |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Ващенко Л. І. Теоретичні основи формування рухових умінь і навичок молодших школярів у процесі фізичного виховання / Ващенко Л. І. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 144. – С. 255 – 259. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено аналіз робіт різних авторів, щодо етапів формування та оволодіння руховими вміннями і навичками молодших школярів у процесі фізичного виховання, викладено основні погляди дослідників і вчених, щодо понять «уміння» та «навичка». Наголошено про провідну роль педагога фізичного виховання у процесі формування рухових умінь і навичок та важливості володіння ним теоретико-методичних і прикладних знань даного процесу. Компетентний фахівець має бути обізнаним щодо процесів, які протікають в організмі, під час багаторазового повторення вправ, що вивчаються, щодо побудови раціонального, педагогічного процесу формування рухових умінь і навичок молодших школярів у позашкільних навчальних закладах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/675 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
61.pdf | 560.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.