Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6762
Назва: | Роль філософських понять в історії культури та філософії освіти України |
Автори: | Чорний, Олександр Олексійович |
Ключові слова: | культура освіта філософія історія духовність |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Культура і сучасність |
Бібліографічний опис: | Чорний О. О. Роль філософських понять в історії культури та філософії освіти України. Культура і сучасність. 2013. №1. С. 21-28. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджується культурно-освітній аспект впливу буття на розвиток філософсько-освітніх понять та ідей в Україні. Висвітлюється історія становлення, розвитку та культурологічного поступу ключових філософських понять і термінів. Виходячи з умов сучасного культурно-освітнього розвитку України, робиться наголос на специфіці тлумачення філософських понять і термінів в різні історичні періоди українськими та зарубіжними дослідниками. Констатується спорідненість, подібність та знаковість історії української культурологічної і філософсько-освітньої думки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6762 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль філософських понять в історії культури та філософії освіти України.pdf | 186.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.