Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6781
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грищенко, Світлана Владиславівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-15T18:17:40Z | - |
dc.date.available | 2021-01-15T18:17:40Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Hryshchenko S. V. Specifics of future teachers’ work on re-educating difficult pupils of secondary schools. Наука і освіта : наук.-практ. журн. / Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. Вип. 2. 2017. С. 74–78. (Web of Science). | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6781 | - |
dc.description.abstract | The article focuses on the essence of future teachers' practical activity when working with difficult pupils at secondary schools. Based on certain scientific approaches, methods and techniques, the content of teaching instructions worked out in view of the specifics of educating difficult children is outlined. Suggested teaching instructions are based on the principles of re-education, personality correction, regular monitoring of the behavior norms acquisition, objective tools of influencing, teacher's control of his/her own attitude to pupils, individualization. The objectives of each component are presented in the article in details. The paper includes a list of methods and techniques according to the specifics of future teachers' work with difficult pupils and the overall results of their implementation in the school work. В XXI столітті, в умовах економічної нестабільності, школярі часто сприймають і засвоюють негативні тенденції поведінки. Важковиховуваність, педагогічна занедбаність дітей стала звичним явищем. Тому корекція цих явищ є першочерговим завданням учителів шкіл. Метою статті є розкриття практичних аспектів освітньої роботи майбутніх учителів з важковиховуваними дітьми. | en_US |
dc.publisher | Наука і освіта : наук.-практ. журн. | en_US |
dc.subject | educating difficulty | en_US |
dc.subject | difficult pupils | en_US |
dc.subject | re-education | en_US |
dc.subject | teachers | en_US |
dc.subject | work specifics | en_US |
dc.subject | важковиховуваність | en_US |
dc.subject | важковиховувані учні | en_US |
dc.subject | перевиховання | en_US |
dc.subject | вчителі | en_US |
dc.subject | специфіка роботи | en_US |
dc.title | Specifics of future teachers’ work on re-educating difficult pupils of secondary schools | en_US |
dc.title.alternative | Специфіка роботи майбутніх учителів у процесі перевиховання важковиховуваних учнів загальноосвітніх навчальних закладів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Specifics of future teachers’ work on re-educating difficult pupils of secondary schools.pdf | 356.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.