Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинюк, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-21T15:04:43Z | - |
dc.date.available | 2021-01-21T15:04:43Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Мартинюк Т. В. Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. Вип. 20(2). С. 111-115. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню засад розвитку культуротвірних процесів етнічного спрямування у музичному мистецтві другої половини XIX – XX століть у контексті актуальних проблем розвитку національної музичної культури. Аналізуються етапи становлення художньо–естетичного світогляду і музично-виконавської діяльності М.В. Лисенка в їхній проекції на формування національної моделі музичної освіти. | en_US |
dc.publisher | Педагогічна освіта: теорія і практика | en_US |
dc.subject | національна музична культура й освіта | en_US |
dc.subject | національний музичний стиль | en_US |
dc.subject | національна самосвідомість | en_US |
dc.subject | морально-естетична культура особистості | en_US |
dc.title | Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти.pdf | 138,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.