Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатова, К. В.-
dc.contributor.authorПогасій, І. О.-
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2021-01-24T11:28:19Z-
dc.date.available2021-01-24T11:28:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІгнатова К. В., Погасій І. О., Мамчич О. Б. Застосування проектної технології у процесі вивчення лінгводисциплін у початковій школі. Український психолого-педагогічний науковий збірник. 2018. №15. С. 137-142.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6886-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню актуального питання – використання проектної технології у початковій школі в умовах реформування та оновлення змісту освіти. На основі аналізу досвіду зарубіжних і вітчизняних науковців проаналізовано сутність понять «проектування», «проектна технологія». Розкрито особливості застосування проектних технологій у навчальному процесі майбутніми вчителями початкової школи. Експериментально досліджено стан підготовленості майбутніх вчителів початкової школи до використання проектної технології в умовах інноваційного освітнього процесу.en_US
dc.publisherУкраїнський психолого-педагогічний науковий збірникen_US
dc.subjectпроектуванняen_US
dc.subjectпроектна технологіяen_US
dc.subjectнавчальний проектen_US
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиen_US
dc.titleЗастосування проектної технології у процесі вивчення лінгводисциплін у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.