Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6933
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинюк, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-28T13:48:03Z | - |
dc.date.available | 2021-01-28T13:48:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Мартинюк Т. В. Наукові аспекти феномену київської диригентсько-хорової школи. Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2013. № 10 (105). С. 11-15. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6933 | - |
dc.description.abstract | У статті детально висвітлюється мистецтвознавчий, методичний та педагогічний доробок видатних представників Київської диригентсько-хорової школи, зокрема зазначається, що високий рівень досягнень в педагогічно-виконавських, функціонально-прикладних та самореалізаційних компонентах диригентського мистецтва дозволяє говорити про якісно новий рівень проблематики збереження розмаїття хорового мистецтва у декількох аспектах: як традиційної творчої митецької діяльності та як специфічного різновиду духовної практики. | en_US |
dc.publisher | Молодь і ринок : щомісячний наук.-пед. журнал. | en_US |
dc.subject | національна хорова культура | en_US |
dc.subject | наукове мистецтвознавство | en_US |
dc.subject | дослідження музичної спадщини | en_US |
dc.subject | виконавська інтерпретація хорових творів | en_US |
dc.subject | фольклорні витоки хорової культури | en_US |
dc.title | Наукові аспекти феномену київської диригентсько-хорової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наукові аспекти феномену київської диригентсько-хорової школи.pdf | 174.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.