Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/695| Назва: | Мотивація до навчання як наслідок сформованого світогляду майбутнього фахівця з позицій причинно-системного підходу | 
| Автори: | Колесник, Марина Олександрівна Степовик, М. Г. | 
| Ключові слова: | мотивація навчальної діяльності причинно-системний підхід світоглядна позиція фахівця модель цілісної особистості фахівця | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | 
| Бібліографічний опис: | Колесник М. О., Степовик М. Г. Мотивація до навчання як наслідок сформованого світогляду майбутнього фахівця з позицій причинно-системного підходу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 143. С. 228–233. | 
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду такого явища, як мотивація навчальної діяльності майбутніх фахівців з природничих наук з позиції причинно-системного підходу. Визначено основні характеристики зовнішньої та внутрішньої мотивації, відповідно до моделі розвитку цілісної особистості в причинно-системній обумовленості її становлення. Представлене дослідження причин, що характеризують позитивне та негативне ставлення студентів до певних предметів та перевага мотивів навчання. У дослідженні наголошується на світоглядному значенні мотиваційної сфери майбутнього фахівця. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/695 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 50.pdf | 694,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

