Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-02-26T10:38:54Z-
dc.date.available2020-02-26T10:38:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Оцінка стану здоров’я та рівня професійного вигоряння учителів загальноосвітніх шкіл / Жáра Г. І. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 143. – С. 246 – 254.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/697-
dc.description.abstractУ статті представлено дані дослідження стану індивідуального здоров’я учителів загальноосвітніх шкіл м. Чернігова та Чернігівської області. Виявлено групи захворювань, які є найбільш поширеними у вчителів-практиків. Показано взаємозалежність захворюваності вчителів і рівня їх професійного вигоряння. На основі розгляду психосоматичних аспектів проблеми індивідуального здоров’язбереження вчителів дано системний аналіз їх поведінкових особливостей у професійному та соціальному середовищі, які можуть провокувати розвиток тих чи інших захворювань.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectучителіen_US
dc.subjectіндивідуальне здоров’яen_US
dc.subjectпрофесійне вигорянняen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереженняen_US
dc.subjectзахворюваністьen_US
dc.subjectпсихосоматичні захворюванняen_US
dc.titleОцінка стану здоров’я та рівня професійного вигоряння учителів загальноосвітніх шкілen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
54.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.