Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/698
Назва: | Формування саморегуляції майбутніх учителів як важлива складова педагогічної компетентності |
Автори: | Кудін, Сергій Федорович Козерук, Юлія Володимирівна Мазур, Тамара Василівна Савонова, Оксана Вікторівна |
Ключові слова: | професійна підготовка саморегуляція педагогічна компетентність |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Кудін С. Ф., Козерук Ю. В., Мазур Т. В., Савонова О. В. Формування саморегуляції майбутніх учителів як важлива складова педагогічної компетентності / Кудін С. Ф., Козерук Ю. В., Мазур Т. В., Савонова О. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 143. – С. 255 – 258. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі теоретико-педагогічного обґрунтування формування саморегуляції у студентів-майбутніх педагогів. Проведено аналіз поняття "саморегуляція" і окреслено чинники, що суттєво впливають на її формування. Саморегуляція розглядається в контексті педагогічної компетентності як структурний компонент педагогічної готовності педагога до професійної діяльності. Висвітлені аксіологічні виміри проблеми формування саморегуляції у поєднанні педагогіки, психології та валеології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/698 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
55.pdf | 486.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.