Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7017
Назва: | Формування креативності майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі виконання музично-творчих проектів |
Автори: | Косенко, Тетяна Вікторівна |
Ключові слова: | майбутні вчителі музичного мистецтва музичне мистецтво креативність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Косенко Т. В. Формування креативності майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі виконання музично-творчих проектів : кваліфікаційна магістр. р-та студентки 63 групи, спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво), Кваліфікація: викладач музичного інструмента. Учитель музичного мистецтва. Методист з виховної роботи / наук. керівники: проф. М. Б. Євтух, к.п.н., доцент В. С. Вергунова; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2019. 117 с. |
Короткий огляд (реферат): | Фахова підготовка вчителя музичного мистецтва відзначається багатогранністю. Вона охоплює значні види діяльності: інструментально-виконавську, диригентсько-хорову, сценарно-режисерську. У сучасних умовах важливим стає не тільки уміння відтворювати здобутий досвід та знання, але й здатність по-новому їх використовувати, здатність втілювати різні ідеї, оригінально підходити до вирішення конфліктних ситуацій. Наразі креативність є необхідною складовою конкурентоспроможності випускників та можливості їх професійної самореалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7017 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування креативності майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі виконання музично-творчих проектів .pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.