Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринь, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-02-12T10:52:14Z-
dc.date.available2021-02-12T10:52:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГринь О. В. Ґендерна проблема на уроках історії у старшій школі. Жінки Чернігівщини: історія і сучасність. Жінка в умовах сучасної реальності : самоідентифікація і перспективи. Матеріали ХІІІ обласної науково-практичної конференції, (Чернігів, 25 листопада 2020 р.); за заг. ред. І.В.Дорожкіної. Чернігів : ПАТ «Поліграфічно-видавничий комплекс «Десна», 2020. – С. 74-77.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7052-
dc.description.abstractПроцеси, які тривають в сучасній українській освіті, зокрема, включення до європейського освітнього простору, зумовлюють необхідність посилення уваги до гендерного виховання. Розуміння проявів тендерної нерівності та її наслідків є важливим для становлення демократичного громадянського суспільства.en_US
dc.publisherМатеріали ХІІІ обласної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectгендерна проблемаen_US
dc.subjectуроки історії у старшій школіen_US
dc.titleҐендерна проблема на уроках історії у старшій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ґендерна проблема на уроках історії у старшій школі.pdf56.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.