Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСилко, Роман Миколайович-
dc.contributor.authorГрушко, А. П.-
dc.date.accessioned2020-02-28T12:51:01Z-
dc.date.available2020-02-28T12:51:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСилко Р. М., Грушко А. П. Використання елементів арт-терапії у зображувальній діяльності дошкільників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 142. С. 167–170.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/705-
dc.description.abstractРозглянуто можливості використання арт-терапії у зображувальній діяльності дітей дошкільного віку. Проаналізовано особливості арт-терапевтичного методу у призмі виховного процесу у ДНЗ. Показано шляхи використання арт-терапевтичного підходу до зображувальної діяльності дітей. Зокрема подано та проаналізовано основні фактори організації навчально-виховного процесу, структуру занять, матеріали та художні техніки. Обґрунтовано ефективність арт-терапевтичного методу для творчого розвитку дітей, їх психоемоційної сфери.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectарт-терапіяen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectрелаксаціяen_US
dc.subjectзображувальна діяльністьen_US
dc.subjectсамовираженняen_US
dc.titleВикористання елементів арт-терапії у зображувальній діяльності дошкільниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf433.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.