Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/708| Назва: | Особливості сприймання мистецтва живопису дошкільниками |
| Автори: | Турчин, Тамара Миколаївна Сухенк, Н. Ю. |
| Ключові слова: | сприймання мистецтво живопис форма величина колір світло тінь дошкільники |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Турчин Т. М., Сухенко Н. Ю. Особливості сприймання мистецтва живопису дошкільниками. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т .Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 142. С. 191–194. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті зазначено, що у психологічному розумінні сприймання – це психічний процес відображення в мозку людини предметів та явищ в цілому. Його своєрідність зумовлюється особливостями самого мистецтва, специфікою художнього образу як найважливішої естетичної категорії. В естетичному вихованні істотне значення мають дві його сторони: розвиток сприймання властивостей предметів зображених в творах живопису і залучення дитини до практичної діяльності, переносу сприйнятого у самостійно створені зображення. При спостереженні предметів і явищ навколишнього життя у дітей старшого дошкільного віку спостерігається швидкий емоційний відгук на яскравий колір, блискучу поверхню; неповторність елементів, симетрію у розташуванні частин, конструктивну стрункість предмета, виразність силуету. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/708 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 44.pdf | 437,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.